Agencja SXO – innowacyjny marketing dla firm

W marketingu internetowym króluje definicja SEO i UX. Często jednak, aby uzyskać dobre wyniki w obu kategoriach firmy potrzebowały dwóch specjalistów. Działania się rozjeżdżały, a pozytywne doświadczenia nie mogły być realizowane w zgodzie z SEO. Dziś pozycjonowanie i UX mają jedno imię i jest nim agencja SXO.

Na czym polega SXO?

Pojęcie SXO pojawiło się w sieci dość niedawno, choć w marketingu funkcjonuje dłużej. Obejmuje ono działania związane z:

  • SEO, czyli pozycjonowaniem stron – zarówno tym ogólnokrajowym jak i lokalnym, np. pozycjonowanie Warszawa;
  • UX, czyli pozytywne doświadczenia użytkownika w trakcie przeglądania witryny;
  • CRO, czyli metody skupiające się na zwiększaniu konwersji.

Agencja SEO jest odpowiedzią na rosnące wymagania użytkowników, którzy nie tylko chcą idealnie dopasowanych wyników do ich wyszukiwań, ale również witryn, które w przejrzysty sposób pokazują im ścieżki, po których mogą oni podążać. Można powiedzieć, że jest to innowacyjne podejście do marketingu w sieci. A do tego ma niezwykłą moc i może szybko zwiększyć konwersję i poprawić sprzedaż na stronie czy w sklepie internetowym.

Klient jest najważniejszy

Klasyczne pozycjonowanie skupiało się głównie na dopasowaniu strony pod algorytmy wyszukiwarek. Często witryny wypełniane są wielkimi blokami tekstu, których nikt nie czyta. Nie tworzy się doświadczeń, a takie strony – mimo dobrej widoczności w wynikach wyszukiwania – nie zdobywają klientów. Dzieje się tak dlatego, że użytkownicy gubią się w witrynach i w konsekwencji szukają rozwiązania na konkurencyjnych serwisach.

SXO natomiast zgrabnie łączy pozycjonowanie z UX, czyli User Experience. Bierze pod uwagę nie tylko roboty wyszukiwarek, ale przede wszystkim stawia na pierwszym miejscu klienta. To on obcuje z firmą, chce ją poznać, czyta artykuły czy przymierza się do zakupu produktów. Projektowanie czytelnych interfejsów sprawia, że odbiorcy dłużej przebywają na stronach i mogą na nich intuicyjnie wykonywać różne akcje, jak zapis do newslettera, czytanie artykułów czy zakupy. A to z kolei pozwala na zwiększanie konwersji i wyższe przychody ze sprzedaży. sxo.pl/pozycjonowanie-sote/